#huawei-g300 chanel log 2013-12-21

Go back to index page

Generated: 23.08.2017 21:22:15. Messages: 411

I'm sorry for not actual logs - my FTP uploads are reduced a lot, i'm working on new solution..

Expected startup is about 10.2.2014

Dazzozo lol 00:01:06
adfad666 http://www.ebay.co.uk/itm/HAPPYPET-Wave-Bird-Perch-10-YELLOW-Parrot-Cockatoo-Parakeet-Cockatiel-/151170430203?pt=UK_Pet_Supplies_Birds&hash=item233275b4fb 00:01:19
adfad666 wrong wavebird 00:01:19
Dazzozo LOL 00:01:27
rymate1234 Kyan31: predecessor to the wii u? 00:01:33
Dazzozo man i better be able to find all the mega drive/cd stuff 00:01:42
Kyan31 lol 00:01:48
Kyan31 maybe 00:01:50
Dazzozo missing controllers, all cables, and all the mega cd games 00:01:53
Dazzozo i have the console itself and all the cartridge games 00:02:06
Dazzozo v0v 00:02:11
Kyan31 timeto go 00:11:28
Kyan31 see ya 00:11:33
Uživatel „Kyan31“ opustil místnost (Quit). 00:11:35
SilvesterBot Starting build #432 for job android 01:00:46
Uživatel „lakyljuk“ opustil místnost (Quit: QIP Infium IRC protocol->http://forum.qip.ru). 01:49:35
SilvesterBot Project android build cm-11.0 - cm_u8815-userdebug: SUCCESS in 52 min: http://jenkins.thebronasium.com/job/android/432/ 01:53:21
SilvesterBot Starting build #433 for job android 01:53:26
Uživatel „modacouserr“ opustil místnost (Quit: Page closed). 02:14:22
Uživatel „dr_avila“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 272 seconds). 02:23:34
SilvesterBot Project android build cm-11.0 - cm_u8833-userdebug: SUCCESS in 44 min: http://jenkins.thebronasium.com/job/android/433/ 02:37:22
SilvesterBot Starting build #434 for job android 02:37:26
Uživatel „MrBlacksmith“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 252 seconds). 02:45:18
SilvesterBot Project android build cm-11.0 - cm_u8951-userdebug: SUCCESS in 44 min: http://jenkins.thebronasium.com/job/android/434/ 03:21:42
ValicekB Uživatel ValicekB [~tbox@dot.snat.baz.cz] vstoupil do místnosti. 05:12:55
Uživatel „ValicekB“ opustil místnost (Quit: Read error: Operation timed out). 05:41:11
ValicekB Uživatel ValicekB [~tbox@dot.snat.baz.cz] vstoupil do místnosti. 05:45:45
Uživatel „ValicekB“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 252 seconds). 06:04:02
ValicekB Uživatel ValicekB [~tbox@dot.snat.baz.cz] vstoupil do místnosti. 06:05:52
Gery Uživatel Gery [~Miranda@117.75.broadband5.iol.cz] vstoupil do místnosti. 06:17:30
Uživatel „Gery“ opustil místnost (Quit: Client Quit). 06:17:53
Uživatel „ValicekB“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 245 seconds). 06:24:48
ValicekB Uživatel ValicekB [~tbox@dot.snat.baz.cz] vstoupil do místnosti. 06:30:52
dr_avila Uživatel dr_avila [~dr_avila@pc-240-128-44-190.cm.vtr.net] vstoupil do místnosti. 07:58:17
adfad666_ Uživatel adfad666_ [~adfad666@cst2-32-181.cust.vodafone.cz] vstoupil do místnosti. 08:38:56
Uživatel „adfad666“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 264 seconds). 08:39:38
Uživatel „ValicekB“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 260 seconds). 09:18:15
ValicekB Uživatel ValicekB [~tbox@dot.snat.baz.cz] vstoupil do místnosti. 09:20:52
tilal6991|away Uživatel „tilal6991|away“ je nyní znám jako tilal6991. 09:26:22
tilal6991 Uživatel „tilal6991“ je nyní znám jako tilal6991|away. 09:28:23
Uživatel „Solitary“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 248 seconds). 09:56:41
lakyljuk Uživatel lakyljuk [~spravce@188.175.39.196] vstoupil do místnosti. 10:13:51
Solitary Uživatel Solitary [~Solitary@213.219.broadband5.iol.cz] vstoupil do místnosti. 10:15:28
ChanServ Uživatel „ChanServ“ nastavil uživateli „Solitary“ režim +v. 10:15:28
subz3r0 Uživatel subz3r0 [~subz3r0@unaffiliated/subz3r0] vstoupil do místnosti. 10:23:42
Dazzozo "cat jumped over laptop" 10:28:45
Dazzozo worst excuse for plagiarism ever? 10:29:05
Dazzozo ergh im cloning a huge repo from caf 10:39:47
Dazzozo 26% and 1.77gb 10:39:58
Dazzozo caf pls 10:40:00
Eloimuns Uživatel Eloimuns [~eloimuns@209.pool85-55-229.dynamic.orange.es] vstoupil do místnosti. 10:45:28
Pad^ is anybody able to access cyanongenmod bug tracker? 11:00:13
Dazzozo nope 11:01:53
Pad^ strange 11:02:12
Dazzozo ok maybe a solution to webview 11:08:14
Eloimuns oh 11:08:19
Eloimuns 11:08:20
Dazzozo doing test build now 11:08:24
Eloimuns good luck 11:08:35
Pad^ Is phone encryption working on CM11? 11:11:33
Dazzozo probably not 11:22:42
Dazzozo because the way we have to do it SUCKS 11:22:47
Pad^ why? 11:24:12
Pad^ isn't it like a standard of the android system? 11:24:39
Dazzozo encryption itself is 11:24:50
Dazzozo there are a bunch of ways of actually implementing it, though 11:24:58
Pad^ oh 11:25:06
Dazzozo we have to use some shitty footer stuff 11:25:07
Dazzozo where you cut off some of the end of the data partition 11:25:17
Dazzozo and to do that, i have to update recoveries 11:25:30
Dazzozo and you have to reformat data 11:25:33
Dazzozo so its a pain in the ass 11:25:42
Dazzozo i've been meaning to implement it for a while, but it sucks so it makes me sad 11:26:11
Pad^ I understand 11:26:39
Dazzozo i'll try and get it in with the webview stuff 11:28:20
Pad^ 11:28:37
Dazzozo but you'll need to update recovery and format data to be able to use it 11:29:34
Dazzozo god knows what would happen if someone tried to encrypt without doing that 11:30:03
Dazzozo o_o 11:30:10
subz3r0 nope, i dont know that 11:31:58
Pad^ I don't mind formatting my data 11:32:44
Pad^ I'm just afraid of losing my phone and have all my data available to who finds it 11:33:56
Dazzozo you should be able to backup -> format -> restore 11:34:36
Dazzozo since cwm backups don't create images, they just compress the contents up 11:34:54
Pad^ that's cool 11:35:27
rymate1234 just typical 11:51:22
rymate1234 finally have money for steam sales 11:51:27
rymate1234 and there's nothing i want 11:51:33
Uživatel „adfad666_“ opustil místnost (Quit: Leaving). 11:53:34
adfad666 Uživatel adfad666 [~adfad666@cst2-32-181.cust.vodafone.cz] vstoupil do místnosti. 11:53:47
Uživatel „adfad666“ opustil místnost (Quit: Changing host). 11:53:47
adfad666 Uživatel adfad666 [~adfad666@cyanogenmod/maintainer/adfad666] vstoupil do místnosti. 11:53:47
Uživatel „adfad666“ opustil místnost (Quit: Client Quit). 11:56:04
adfad666 Uživatel adfad666 [~adfad666@cyanogenmod/maintainer/adfad666] vstoupil do místnosti. 11:56:21
tilal6991|away Uživatel „tilal6991|away“ je nyní znám jako tilal6991. 12:07:32
tilal6991 Uživatel „tilal6991“ je nyní znám jako tilal6991|away. 12:09:12
Uživatel „subz3r0“ opustil místnost (Quit: subz3r0). 12:10:22
g510 Uživatel g510 [c1961311@gateway/web/freenode/ip.193.150.19.17] vstoupil do místnosti. 12:18:34
Uživatel „g510“ opustil místnost (Quit: Client Quit). 12:21:02
Dazzozo found all the mega drive and mega cd stuff! 13:32:39
rymate1234 yay! 13:45:12
rymate1234 /me removes his linux partition 13:45:18
Dazzozo ok the webview stuff is good to go 13:51:05
modacouserr Uživatel modacouserr [529b3757@gateway/web/freenode/ip.82.155.55.87] vstoupil do místnosti. 13:56:22
Dazzozo encryption stuff done 14:02:45
Dazzozo rip 16kb 14:02:53
adfad666 datahog 14:03:42
Eloimuns today release will have webview ok? 14:05:51
modacouserr what eloimuns? 14:12:10
Eloimuns "ok the webview stuff is good to go" 14:12:43
tilal6991|away Uživatel „tilal6991|away“ je nyní znám jako tilal6991. 14:13:27
tilal6991 3DS and X in 4 days. Wool 14:14:01
tilal6991 *woop 14:14:06
Pad^ Dazzozo ty! 14:21:16
Pad^ can we expect it in today's nightlies? 14:21:22
Dazzozo yeah 14:23:45
Dazzozo the recovery jenkins builds should be ok 14:23:49
Dazzozo idk when i'll do an actual recovery release 14:23:59
Dazzozo its a pain in the ass with the g300 one 14:24:03
tilal6991 Uživatel „tilal6991“ je nyní znám jako tilal6991|away. 14:25:11
Uživatel „adfad666“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 250 seconds). 14:25:53
cybohidden Uživatel „cybohidden“ je nyní znám jako cybojenix-away. 14:26:10
cybojenix-away Uživatel „cybojenix-away“ je nyní znám jako cybojenix. 14:31:28
fpb Uživatel fpb [~fpb@174.131.108.93.rev.vodafone.pt] vstoupil do místnosti. 14:34:22
Dazzozo https://twitter.com/Dazzozo/status/414404870100512768/photo/1 14:40:06
adfad666 Uživatel adfad666 [~adfad666@cyanogenmod/maintainer/adfad666] vstoupil do místnosti. 14:41:43
Dazzozo https://twitter.com/Dazzozo/status/414405696487448576/photo/1 14:43:10
joandrade Uživatel joandrade [~j@bl21-35-132.dsl.telepac.pt] vstoupil do místnosti. 14:44:07
joandrade stream? 14:45:32
rymate1234 http://i.imgur.com/rOVj9UF.jpg 14:46:41
joandrade why 14:47:15
joandrade lol 14:47:16
rymate1234 BT download quicker 14:51:20
rymate1234 http://www.speedtest.net/result/3179325866.png steam pls 14:52:14
joandrade our contract expires in February 14:56:28
joandrade trying to convince my dad to upgrade to 100 megs for 5euro more a month 14:56:44
Dazzozo joandrade: can't 15:01:29
Dazzozo this stuff is ancient, im im using an ancient TV because its RF out 15:01:40
Dazzozo i need to buy a cable 15:01:45
joandrade yeah my cable is RF as well 15:02:00
Dazzozo i guess I need to take advantage of the 8 pin DIN 15:02:06
joandrade pass it through your vcr 15:02:08
Dazzozo hmm 15:02:13
joandrade or your cable box 15:02:15
Dazzozo let me see if i can do something like that 15:02:19
joandrade not cable box, never mind that 15:02:38
joandrade I need to get rid of windows 8 today 15:03:25
Dazzozo joandrade: don't think I can do that 15:03:48
joandrade yeah you'd need to tune your vcr as well 15:04:12
joandrade then get the cable from the scart to rca 15:04:22
Dazzozo i dont have a separate vcr 15:04:24
joandrade oh 15:04:29
Dazzozo its all in one 15:04:32
joandrade damn 15:04:36
Dazzozo i'll see if there's a separate vcr around 15:04:38
joandrade okay 15:05:11
Dazzozo joandrade: vcr get 15:07:27
Dazzozo now i need scart to rca 15:07:50
Dazzozo and im sure i have that 15:07:54
joandrade PS2 15:08:04
Dazzozo got one 15:08:35
joandrade nice 15:08:47
Dazzozo time to tune it through the xsplit preview lol 15:12:28
Dazzozo shit i need the remote 15:12:47
joandrade I'm not sure that it's going to work 15:12:50
joandrade because now that I remember 15:12:59
joandrade i once tried to rip my cassettes through a similar system 15:13:09
Dazzozo joandrade: i have video 15:13:30
joandrade and got to the conclusion that my vcr doesn't do the rca video thing 15:13:31
Dazzozo already 15:13:33
Dazzozo well, i have fuzzy 15:13:37
joandrade oh then it's going to work 15:13:40
joandrade mine used the s-video part 15:13:50
Dazzozo http://i.thebronasium.com/yuki/20131221-151401.png 15:14:06
Dazzozo lol 15:14:12
joandrade yes 15:14:27
Dazzozo need the fucking remote tho 15:14:30
Dazzozo so brb 15:14:31
joandrade k 15:14:36
joandrade aw I miss that fuzzy b/w stuff 15:14:49
joandrade_l Uživatel joandrade_l [~j@2.82.35.132] vstoupil do místnosti. 15:17:21
Dazzozo I HAVE THE REMOTE 15:21:23
joandrade_l YES 15:21:36
Dazzozo now time to chuck the others back in the tub 15:21:38
joandrade_l lol 15:21:49
rymate1234 yissssss 15:21:49
Uživatel „joandrade“ opustil místnost (Quit: Remote host closed the connection). 15:22:30
joandrade_l Uživatel „joandrade_l“ je nyní znám jako joandrade. 15:22:31
joandrade I had forgotten my password 15:23:35
Dazzozo nearly tuned 15:27:27
joandrade nice 15:29:15
joandrade do you remember how you transfer one game on steam from one disk to another? 15:31:01
Dazzozo i always do it manually 15:31:24
Dazzozo copy files, uninstall game, reinstall game 15:31:45
joandrade okay 15:31:47
joandrade I just need the saves tbh 15:31:56
Dazzozo ok stream test in a sec 15:35:28
joandrade iok 15:35:38
Dazzozo if i can log in to twitch 15:35:52
Dazzozo there we go 15:36:05
Dazzozo gj i dont even have the audio plugged in 15:37:59
Dazzozo hang on 15:37:59
joandrade there it is 15:38:03
joandrade looks awesome 15:39:40
Dazzozo LOL 15:39:52
Dazzozo lets find another game 15:40:23
joandrade those songs tho 15:40:45
Dazzozo obs crashed 15:40:54
Dazzozo lmao 15:40:55
Dazzozo I have a feeling OBS doesn't like the fuzzy shit 15:41:41
joandrade lol 15:41:48
Dazzozo hmmm this needs deinterlacing 15:41:57
Dazzozo gonna switch to FME 15:42:15
Dazzozo aaaah hang on 15:43:09
Dazzozo tech issue with audio 15:43:15
Dazzozo i have a solution 15:43:18
joandrade jesus 15:44:08
joandrade an advert started 15:44:14
Uživatel „Eloimuns“ opustil místnost (Quit: Saliendo). 15:45:18
Dazzozo ok we should be good now 15:45:37
rymate1234 hi dazzleozo 15:46:03
rymate1234 ur offline pls fix 15:46:14
joandrade stream very lags 15:46:31
joandrade fine now 15:47:47
adfad666 what are you streaming 15:51:20
Dazzozo this game was way too hard years ago 15:51:25
Dazzozo and its still hard now 15:51:27
Dazzozo adfad666: random mega drive / genesis / mega cd games 15:51:35
Dazzozo i have my actual mega drive wired up 15:51:40
adfad666 linky? 15:51:42
Dazzozo through a VCR 15:51:43
Dazzozo http://www.twitch.tv/dazzozo 15:51:45
adfad666 sonic pinball! 15:52:21
adfad666 i was never any good at that one 15:59:02
Dazzozo hard game 16:02:39
Dazzozo time for another game 16:02:53
rymate1234 Dazzozo: all the sewer warps 16:02:57
Dazzozo ikr 16:03:01
Dazzozo hit them all the fucking time 16:03:05
adfad666 aladdin! 16:03:13
Dazzozo hmm lets go for a mega cd game 16:03:21
rymate1234 i dont have many sonic games 16:03:36
rymate1234 i have sega mega drive collection on PS2 16:03:44
rymate1234 and sonic heroes 16:03:47
Dazzozo OH GOD THE PERFECT GAME 16:03:54
rymate1234 Dazzozo: the stream is somewhat behind 16:04:18
Dazzozo ye it always will be 16:04:25
rymate1234 apparently you're still playing pinball 16:04:26
Dazzozo oh shit every time i change game i have to restart my stream 16:04:43
Dazzozo because the dazzle or whatever software I use seems to not like the VCR fuzzy shit 16:04:56
rymate1234 gg 16:05:00
rymate1234 gonna try a PS2 emulator 16:05:20
rymate1234 idk why 16:05:21
Dazzozo ok we're good 16:05:22
Dazzozo literally the perfect game 16:06:06
adfad666 I never played on a mega-cd 16:06:17
Dazzozo wait what 16:06:26
Dazzozo why did i boot in to this 16:06:33
Dazzozo i didnt want this 16:06:37
rymate1234 the cd player? 16:06:53
Dazzozo yeah 16:06:56
rymate1234 xd 16:07:01
Dazzozo i wanted to play spot the intro 16:07:01
Dazzozo lets see what mickey mania is about 16:07:42
Dazzozo wow that took a while to load 16:08:43
rymate1234 Dazzozo: aww shi 16:09:25
rymate1234 i think i had this for my PS1 16:09:31
rymate1234 i did 16:10:04
rymate1234 lel 16:10:05
rymate1234 looks better than on PS1 16:10:33
megasamu Uživatel megasamu [513d23ef@gateway/web/freenode/ip.81.61.35.239] vstoupil do místnosti. 16:10:45
Dazzozo UH OH 16:11:14
rymate1234 lol 16:11:31
joandrade I LOVE THIS GAME 16:12:22
Dazzozo LOL what is even going on 16:12:33
joandrade hell yeah mickey mouse 16:12:43
joandrade you don't need to know anything else 16:12:51
adfad666 i dont understans 16:12:52
Dazzozo this fucking game 16:14:19
joandrade have you got the castle of illusion one? 16:14:56
joandrade wow, such 3d 16:15:08
rymate1234 help 16:16:26
rymate1234 the ps2 emulator is in spanish 16:16:34
joandrade screenshot 16:16:56
joandrade jesus don't you guys learn foreign languages in school 16:17:23
rymate1234 i did 16:17:27
rymate1234 i learnt french 16:17:30
Dazzozo joandrade: i have world of illusion 16:17:45
Dazzozo not castle of illusion 16:17:48
joandrade aw 16:17:52
Dazzozo WoI is pretty good tho 16:17:59
joandrade it's a mickey mouse game as well 16:17:59
rymate1234 http://i.imgur.com/8pcabOx.png 16:18:02
joandrade no config data on memory card 16:18:23
joandrade create config data? 16:18:29
Dazzozo i'll play aladdin to satisfy adfad666 16:18:31
joandrade create/don't create 16:18:35
adfad666 \o/ 16:18:44
joandrade have you got taz mania 16:19:00
Dazzozo yea 16:19:08
Uživatel „megasamu“ opustil místnost (Quit: Page closed). 16:19:30
joandrade nice 16:19:36
adfad666 there was an actual 3d racing game too 16:19:41
adfad666 cant remember the name 16:19:47
joandrade aladdin ~memories~ 16:20:27
adfad666 dude you suck at alladin 16:21:52
rymate1234 /me emulates shadow the hedgehog 16:26:02
rymate1234 idk 16:26:03
Dazzozo adfad666: i've never played this game! 16:26:15
adfad666 16:26:34
Dazzozo i was too busy playing sonic and WoI 16:26:46
Dazzozo WTF is this shit 16:28:31
Dazzozo yeaaa im gonna play another game 16:30:23
adfad666 Virtua Racing 16:30:40
Dazzozo theme park motherfuckers 16:31:12
Dazzozo turned volume up 16:33:03
rymate1234 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 16:36:31
rymate1234 woah 16:37:40
rymate1234 look how shit theme park is 16:37:46
rymate1234 PS1 version was much better 16:37:54
joandrade /kick rymate1234 16:38:02
rymate1234 that music is maddening 16:39:38
Dazzozo rymate1234: PS1 version was "theme park world" 16:39:43
Dazzozo and yes, it was an amazing game 16:39:47
Dazzozo i have the PC and PSX version 16:40:00
rymate1234 Dazzozo: nah there was also a standard theme part 16:40:03
rymate1234 *park 16:40:10
Dazzozo then it still sucked 16:40:13
Dazzozo because TPW was awesome 16:40:16
rymate1234 i had theme park and theme park world 16:40:18
Dazzozo you cant beat TPW 16:40:22
rymate1234 yeah that was a good game 16:40:29
joandrade visit your own park 16:40:30
joandrade oh my that was amazinh 16:40:37
joandrade *amazing 16:40:42
rymate1234 Dazzozo: y no queue 16:40:53
Dazzozo i dont know how to build queues 16:41:19
Dazzozo but i dont think it matters 16:41:26
Dazzozo people are getting on the rides somehow 16:41:30
rymate1234 that's the road with railings thing 16:41:44
Dazzozo wat 16:42:27
Dazzozo i built a queue 16:42:59
Dazzozo i have no idea how 16:43:01
rymate1234 yay 16:43:26
Dazzozo this game is awful 16:44:11
Dazzozo time for anothee 16:44:14
Dazzozo r 16:44:15
Dazzozo ROAD AVENGER 16:45:27
rymate1234 quality game 16:46:45
Dazzozo LOL 16:46:48
Dazzozo wat a license 16:46:53
rymate1234 nvm 16:46:54
rymate1234 i havent a fucking clue wat 16:47:01
Dazzozo LOL 16:47:09
joandrade is that barry white 16:47:56
joandrade the song 16:48:00
Dazzozo quite possibly 16:48:16
Dazzozo LOl what 16:48:56
rymate1234 Dazzozo steer pls 16:49:27
Dazzozo you wanted quick time events 16:50:43
Dazzozo you got em 16:50:44
Uživatel „modacouserr“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 272 seconds). 16:51:33
adfad666 road rash? 16:51:42
Dazzozo this is just dragons lair with cars 16:52:10
Dazzozo im done with this shit 16:52:16
Dazzozo AS SEEN ON TV 16:53:31
Dazzozo The fabulous 60s and 70s 16:53:36
Dazzozo POP HISTORY 16:53:38
Dazzozo beat, pop, flower power 16:53:45
Dazzozo its coming 16:53:47
Dazzozo wtf is with these cd players 16:54:20
Dazzozo it'll do 16:54:42
Dazzozo if this is the 60s and 70s i'd fit in just fine 16:55:23
Dazzozo this is quite enjoyable 16:57:35
tilal6991|away Uživatel „tilal6991|away“ je nyní znám jako tilal6991. 17:01:55
tilal6991 Uživatel „tilal6991“ je nyní znám jako tilal6991|away. 17:02:51
modacouserr Uživatel modacouserr [529b3757@gateway/web/freenode/ip.82.155.55.87] vstoupil do místnosti. 17:25:31
Uživatel „modacouserr“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 272 seconds). 17:40:19
adfad666 20GB extra skydrive for windows phone users 17:49:49
adfad666 i used a windows phone device for 5 minutes 17:49:59
adfad666 so I get it too 17:50:02
adfad666 still not gonna convince me to use it though 17:50:24
Uživatel „dr_avila“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 260 seconds). 17:54:22
Dazzozo well im gonna do recovery builds 18:41:40
joandrade okay 18:44:40
rymate1234 So I've had some chest pain all day 19:06:55
rymate1234 apparently this means I've been having a heart attack all day, and therefore I'm dead 19:07:13
tcpaulh Uživatel tcpaulh [~obvious@cpc19-neat4-2-0-cust55.7-3.cable.virginm.net] vstoupil do místnosti. 19:07:18
ChanServ Uživatel „ChanServ“ nastavil uživateli „tcpaulh“ režim +v. 19:07:18
rymate1234 yay for over diagnosing websites 19:07:40
Pad^ Dazzozo encryption-patched recovery builds? 19:17:46
adfad666 so I've been chatting to a ghost? 19:36:34
Uživatel „Dazzozo“ opustil místnost (Quit: rip). 19:37:36
Dazzozo Uživatel Dazzozo [~Yuki@2001:41d0:8:1759::1] vstoupil do místnosti. 19:38:36
ChanServ Uživatel „ChanServ“ nastavil uživateli „Dazzozo“ režim +o. 19:38:36
rymate1234 adfad666: you still are according to nhs choices 19:46:03
Dazzozo http://www.youtube.com/watch?v=Iv2-M78m_qI#t=3m38s 19:50:32
Uživatel „fpb“ opustil místnost (Quit: fpb). 21:00:01
Alkalinorap Uživatel Alkalinorap [~Alkalino@111.85.18.95.dynamic.jazztel.es] vstoupil do místnosti. 21:14:17
joandrade cya ppl 21:48:26
Uživatel „joandrade“ opustil místnost (Quit: Leaving). 21:48:29
Uživatel „Alkalinorap“ opustil místnost (Quit: Ping timeout: 250 seconds). 21:57:50
tilal6991|away Uživatel „tilal6991|away“ je nyní znám jako tilal6991. 23:05:52
tilal6991 Anyone here read manga? 23:08:22
tilal6991 Just curious 23:08:35
Uživatel „adfad666“ opustil místnost (Quit: Leaving). 23:10:21
tilal6991 Uživatel „tilal6991“ je nyní znám jako tilal6991|away. 23:14:55
Dazzozo nope 23:16:49
tilal6991|away Uživatel „tilal6991|away“ je nyní znám jako tilal6991. 23:45:47
tilal6991 Uživatel „tilal6991“ je nyní znám jako tilal6991|away. 23:46:27
Dazzozo Pad^: new recovery build up 23:55:42
Go back to index page
„Nejkrásnější ze všech tajemství je být géniem a vědět to jen sám.“ Mark Twain